مهم ترین ویژگی نرم افزارهای حسابداری در ایران

تولید کننده انواع نرم افزارهای مالی و مدیریتی

مهم ترین ویژگی نرم افزارهای حسابداری در ایران

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر





یک مدیر برای دریافت گزارشات واحدها برای مثال انبار، تولید و فروش به 3 واحد مستقل وابسته است و در عمل تاخیر در هر یک از این واحدها، کل گزارش را بی‌فایده می‌کند. اما استفاده از راهکار نرم افزاری یکپارچه ERP، به معنای دریافت بدون واسطه، آنی و دقیق گزارشات بدون وابستگی به نیروی انسانی و همچنین عاری از خطای انسانی است. در این حالت مدیران، قادر به مدیریت، بررسی و اصلاح فرایندهای کاری و تولیدی در مجموعه کسب و کار خود هستند. دسترسی به گزارشات بین واحدی و پیچیده سازمانی، علاوه بر مدیریت واحدها، به مدیران این امکان را می‌دهد تا در رقابت با شرکت های رقیب، تصمیمات آنی و مبتنی بر اطلاعات قابل اتکا بگیرند و در صدر لیست بازار باقی بمانند. مدیران با نرم افزار ERP، سازمانی هوشمند، چابک و قدرتمند را تجربه می‌کنند.

واحد مالی و حسابداری در هر کسب و کاری، با تمامی واحدهای دیگر در ارتباط مستقیم و دائمی است. در حقیقت واحد مالی و حسابداری در نقش مرکز ثبت و کنترل وقایع، بر کلیه نقل و انتقالات اطلاعات مالی، پرسنلی و دارایی یک سازمان نظارت دارد. ایجاد هر گونه گلوگاه در جریان های کاری واحدها و یا ارتباط این واحدها با بخش مالی می تواند به توقف کامل فرایند کار در سازمان منجر شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزار یکپارچه حسابداری، به عنوان پل ارتباطی پایدار بین واحدها، برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاربری مناسب نرم افزارهای یکپارچه حسابداری و سازمانی در شبکه‌های کامپیوتری و بکاپ گیری، از دغدغه‌های اصلی کارشناسان شبکه و آی تی در سازمان‌های متوسط و بزرگ است. نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار به عنوان یک راهکار نرم افزاری ERP (نرم افزار ERP)، با استفاده از پایگاه داده یا دیتابیس یکپارچه و کاربری مناسب در شبکه، بسیاری از امور به خصوص تهیه نسخه‌های پشتیبان (بکاپ گیری) را برای کارشناسان شبکه و آی تی تسهیل می‌کند. علاوه بر این امکان ارسال و دریافت تیکت در بخش های مختلف به بهبود فرایند پشتیبانی کمک می‌کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.