نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

تولید کننده انواع نرم افزارهای مالی و مدیریتی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

شرکت پارمیس، از جمله شناخته ­شده ­ترین سازمان­ های اقتصادی، در حوزه تولید و ارائه انواع نرم ­افزار حسابداری فروشگاهی کاربردی حسابداری محسوب می­شود. مجموعه ­ای که، به جز پیشرفت و توسعه کسب­وکارها به چیز دیگری فکر نکرده و سعی در راضی نگه­داشتن همه آن­ ها داشته است. امروزه، خرید و دسترسی به انواع نرم افزارهای مالی و مدیریتی به یکی از الزامات هر کسب­وکاری بدل شده و بدون وجود آن امور حسابداری مجموعه هرگز به خوبی پیش نمی­­روند. شرکت پارمیس، با بکارگیری پرسنلی پرتلاش اقدام به تولید انواع برنامه ­های حسابداری کرده که از قابلیت ­های زیادی برخوردار هستند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، یکی از برنامه ­های بسیار کاربردی تولید­شده توسط تیم پارمیس بوده که با داشتن آن می­توانید رونق خاصی به کسب ­وکار خود ببخشید. نرم افزار حسابداری تولیدی، بهترین راه ­حل برای کسانی است که، در جستجوی هوشمندسازی جریان تولید در سازمان اقتصادی خود هستند. به­وسیله این نرم­ افزار است که، امکان محاسبه بهای تمام شده کالاها و حقوق ماهیانه کارکنان، به بهترین شکل و در زمانی کم برایتان مهیاست. از طرفی، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، فرصت نظارتی دقیق بر روی خط تولید را نیز به شما می­ دهد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

نرم ­افزار حسابداری فروشگاهی، برنامه ­ای است که، به جز مدیریتی اصولی و دقیق بر روی موجودی کالاهای مختلف و پیشبرد هر چه بهتر امور حسابداری، گام مؤثری در مکانیزه کردن فرآیند خرید و فروش برمی­دارد. بعلاوه، انجام اموری همچون ثبت کردن سندهای مربوط به فروش و صدور انواع فاکتورها نیز با استفاده از نرم­افزار صندوق فروشگاهی به آسانی و فقط با چند کلیک ساده در برنامه امکان­پذیر است.

پشتیبانی نرم­افزار از فیش پرینتر و بارکدخوان به عنوان تجهیزات فروشگاهی، سرعت فروش شما را تا حد قابل­توجهی افزایش می­دهد. وجود انتخابگر کالا در نرم­ افزار حسابداری فروشگاهی، به بالاتری رفتن سرعت ایجاد فاکتور کمک کرده و فروش را به امری هوشمند تبدیل می­کند.

معرفی نرم­ افزارهای صندوق فروشگاهی پارمیس

در این بخش، با معرفی دو مورد از نرم­افزارهای صندوق فروشگاهی تولیدی در این شرکت وزین یعنی پارمیس پرو و پارمیس 360 با شما همراه هستیم.

معرفی نرم­ افزار حسابداری پارمیس پرو

نرم­افزار پارمیس پرو، در نسخه­های تولیدی، بازرگانی و فروشگاهی در دسترس مشتریان قرار داشته و کارایی زیادی برای کسب­وکارهای متوسط و کوچک دارد. در این نرم­افزار حسابداری قسمت­های متنوعی از جمله چک و بانک، خرید و فروش، تولید و دریافت و پرداخت گنجانده شده است. داشتن رابط کاربری بسیار ساده یکی از مزایای استفاده از پارمیس پرو بوده که امکان دسترسی افرادی فاقد دانش حسابداری را به بخش­های متنوع آن فراهم می کند.

معرفی نرم ­افزار حسابداری پارمیس 360

نخستین نرم­افزار مبتنی بر فضای ابری پارمیس 360 بوده که، با داشتن قابلیت­هایی فراوان جایگاه ویژه­ای در میان مشتریان پیدا کرده است. اپلیکیشن­های مختلف و پورتال مدیریتی بخش­های مختلف این برنامه حسابداری را تشکیل می­دهند. مزیت مهم کار با این نرم­افزار، عدم نیاز به صرف هزینه سخت­افزاری زیاد برای راه­اندازی آن است. در هر نقطه جغرافیایی که باشید در تمامی ساعات شبانه­روز امکان کار با پارمیس 360 را دارید.

مزایای نرم ­افزار صندوق فروشگاهی

استفاده از نرم­افزار حسابداری فروشگاهی، مزیت­های قابل­توجهی را برای شما مشتریان عزیز به همراه دارد. در اینجا، شما را با این مزیت­های مهم آشنا می­کنیم.

اثرات مثبت استفاده از نرم­افزار صندوق فروشگاهی در مدیریت فروش:

. کسب اطلاع از انواع کالاهای کم­فروش و پرفروش

. رضایت بالای مشتریان فروشگاه

. فروختن همراه با تخفیف اجناس که تاریخ مصرف آن­ها رو به اتمام است

. مرجوعی اجناس فاسدشدنی در سر موعد

. موجود کردن انواع کالاها و سفارش سروقت آن­ها

اثرات مثبت استفاده از نرم­افزار صندوق فروشگاهی در حوزه مدیریتی:

. برگزاری کمپین­های تخفیف و وفادار کردن مشتری به فروشگاه

. بالا رفتن سرعت فروش محصولات فروشگاه

. مشخص کردن سطح دسترسی هر یک از کاربران به بخش­های مختلف نرم­افزار

. مدیریت کردن صف مشتریان جهت جلب رضایت بیشتر آن­ها

.  کاهش اشتباهات انسانی و بالا رفتن قابل­توجه بهره­وری خط فروش

. دسترسی به گزارش­های فروش هر یک از پرسنل

. مدیریت اصولی و بهینه نیروهای فروش

جمع ­بندی

نرم ­افزار حسابداری فروشگاهی، تنها بخش کوچکی از مؤفقیت­های شرکت پارمیس در حوزه تولید انواع برنامه­ها به شمار می­رود. اگر تمایل به خرید این برنامه کاربردی دارید، فقط کافیست با تکمیل فرمی در وبسایت مجموعه و یا برقراری تماس تلفنی، درخواست دموی رایگان بدهید. البته، تیم فروش پارمیس، با ارائه مشاوره­های لازم نیز خدمت شما هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.